فريق فتيات الإسلام الدعوي
حلقات دورات لغات  Ouo_oo11
حلقات دورات لغات  Ouo_oo11
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فريق فتيات الاسلام الدعوي مقالات دعوية شبابية ثقافية تعليمية وصور والكثير في اطار اسلامي وبيئة ملتزمة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
عدد زوار المنتدى

.: عدد زوار المنتدى :.

المواضيع الأخيرة
» مغامرات بيلامى
حلقات دورات لغات  Emptyالأحد 10 أغسطس 2014, 7:56 pm من طرف خادمة الإسلام

» حلقات دورات لغات
حلقات دورات لغات  Emptyالأحد 10 أغسطس 2014, 7:48 pm من طرف خادمة الإسلام

» خمسون طريقة لتعلم طفلك الثقة بالنفس
حلقات دورات لغات  Emptyالخميس 01 أغسطس 2013, 6:29 pm من طرف خادمة الإسلام

» كيف يتغلغل الشيعة في أي مجتمع؟!
حلقات دورات لغات  Emptyالجمعة 15 مارس 2013, 9:49 pm من طرف خادمة الإسلام

» حجاب المرأة
حلقات دورات لغات  Emptyالجمعة 15 مارس 2013, 9:37 pm من طرف خادمة الإسلام

» سبب تعلق الشيعة بمصر
حلقات دورات لغات  Emptyالجمعة 15 مارس 2013, 9:27 pm من طرف خادمة الإسلام

» حكم الأغاني و الموسيقى
حلقات دورات لغات  Emptyالجمعة 15 مارس 2013, 9:24 pm من طرف خادمة الإسلام

»  .,. قصة قصيرة .,.
حلقات دورات لغات  Emptyالأحد 10 مارس 2013, 5:51 pm من طرف خادمة الإسلام

» تحريم الموسيقى للشيخ ابو اسحاق الحويني
حلقات دورات لغات  Emptyالجمعة 22 فبراير 2013, 4:04 pm من طرف انا عيلة سلفبة

» اقرأها ليس لانها رائعه بل لانك سترتااح ..
حلقات دورات لغات  Emptyالسبت 02 فبراير 2013, 12:04 am من طرف خادمة الإسلام

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
الساعة الان

حلقات دورات لغات

كاتب الموضوعرسالة
خادمة الإسلام
مديرة ومؤسسة المنتدي
مديرة ومؤسسة المنتدي
خادمة الإسلام

انثى عدد المساهمات : 360
الشكر : 1

حلقات دورات لغات  Empty
مُساهمةموضوع: حلقات دورات لغات    حلقات دورات لغات  Emptyالأحد 10 أغسطس 2014, 7:48 pm

مفيش كلام كثير يتقال ... فى كورسات !
... سمى وإنت بتحمل ...
◘ عايز تتعلم إنجليزى ؟ امسك دول ...
1. إتعلم إنجليزى وإختبر نفسك TOEFL + TEST روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
2. إتعلم إنجليزى كورس Magic English روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
3. إتعلم إنجليزى بأكثر من 500 درس مصور ESL روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
4. إتعلم إنجليزى كورس Why English روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
5. إتعلم إنجليزى مع English with Jennifer روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
6. إتعلم إنجليزى مع كورس SOZO Exchange روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
7. إتعلم إنجليزى مع دروس متنوعة روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
8. إتعلم إنجليزى مع Mister Duncan روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
◘ مش عايز إنجليزى وعايز لغة تانية ؟
عايز تتعلم أسبانى ؟
◘ إتعلم أسبانى مع كورس SpanishPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم فرنساوى ؟
◘ إتعلم فرنساوى مع كورس FrenchPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم إيطالى ؟
◘ إتعلم إيطالى مع كورس ItalianPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم برتغالى ؟
◘ إتعلم برتغالى مع كورس PortugesePod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم ألمانى ؟
◘ إتعلم ألمانى مع كورس GermanPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
- عايز تتعلم هندى ؟
◘ إتعلم هندى مع كورس HindiPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم روسى ؟
◘ إتعلم روسى مع كورس RussianPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم بولندى ؟
◘ إتعلم بولندى مع كورس PolishPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم سويدى ؟
◘ إتعلم سويدى مع كورس SwedishPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم عبرى ؟
◘ إتعلم عبرى مع كورس HebrewPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم يونانى ؟
◘ إتعلم يونانى مع كورس GreekPod101 روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم صينى ؟
◘ إتعلم صينى مع كورس Learn Chinese روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم فيتنامى ؟
◘ إتعلم فيتنامى مع كورس Learn Vietnamese روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم سينجافورى ؟
◘ إتعلم سينجافورى كورس Learn Singaporean روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
عايز تتعلم تايلاندى ؟
◘ إتعلم تايلاندى كورس Learn Thai Native روابط مباشرة : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
https://ftyat-aleslam.yoo7.com

حلقات دورات لغات
صفحة 1 من اصل 1